Telenor

Incident Report for Smartvoice

Resolved

Feil på flere tjenester

Feilen er rettet.

Varsling sendt fra Storkunde Feilmottak 15:30 18.11.2021
Posted Nov 18, 2021 - 15:57 CET

Update

Situasjonen er ytterlig forbedret, feilsøk pågår fremdeles.
Konsekvens: Kunder kan oppleve problemer med 4g taleanrop, kunder bes forsøke pånytt.
Det kan også oppleves sporadisk ustabilitet på innlogging MBN, Min Bedrift og Mine sider.
Ved problem med innlogging, vent 5 minutter og logg inn på nytt.
Ny oppdatering kommer innen kl 16:00
Varsling sendt fra Storkunde Feilmottak 14:30 18.11.2021
Posted Nov 18, 2021 - 14:44 CET

Monitoring

Det er en bedring i situasjonen og feilsøk pågår fremdeles.
Konsekvens:
Kunder kan oppleve problemer med 4g taleanrop, kunder bes forsøke pånytt.
Det kan også oppleves sporadisk ustabilitet på innlogging MBN, Min Bedrift og Mine sider.
Feil på Nordic Connect og Internett aksess er rettet.
Ny oppdatering kommer innen kl 13:00
Varsling sendt fra Storkunde Feilmottak 11:56 18.11.2021
Posted Nov 18, 2021 - 12:38 CET

Update

Det er en bedring i situasjonen og feilsøk pågår fremdeles.
Konsekvens: Enkelte kunder kan oppleve ustabilitet på MBN, Nordic Connect, Internett og mobil data og tale.
Ny oppdatering kommer kl: 11:00
Varsling sendt fra Storkunde Feilmottak 09:57 18.11.2021
Posted Nov 18, 2021 - 09:59 CET

Identified

Det er en bedring i situasjonen og feilsøk pågår fremdeles.
Konsekvens: Enkelte kunder kan oppleve ustabilitet på MBN, Nordic Connect, Internett og mobil data og tale.
Ny oppdatering kommer kl: 10:00
Varsling sendt fra Storkunde Feilmottak 09:01 18.11.2021
Posted Nov 18, 2021 - 09:49 CET

Investigating

Fra Telenor

Det oppleves for øyeblikket feil på flere tjenester, kunder kan oppleve problemer med MBN, Nordic Connect, Internett og mobil data og tale Feilsøk pågår Ny oppdatering kommer innen kl 09:00 Varsling sendt fra Storkunde Feilmottak 08:13 18.11.2021
Posted Nov 18, 2021 - 08:22 CET
This incident affected: Telephony network connectivity (Telenor).